• Nieuws
  • Nieuwe campagne rond 65-plussers en geestelijke gezondheid

Nieuwe campagne rond 65-plussers en geestelijke gezondheid

In aanloop naar de nieuwe Te Gek!?-campagne over geestelijke gezondheid bij 65-plussers kwam koningin Mathilde op bezoek in woonzorgcentrum De Vijvers in Gent.

Op 23 september gaat de campagne van start.
Benieuwd? Hou deze website en de Te Gek!?-socialemediakanalen in de gaten!

Dank je wel aan de koningin voor het bezoek en aan Woonzorgcentrum De Vijvers voor de gastvrije ontvangst!

Bekijk hieronder de aftermovie

Enkele sfeerbeelden

(foto's: Patrick Henry)

Terug